مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-20سياسي

معرفی فینالیست های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان+اسامی


داوری مرحل اول سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان به پایان رسید و راه یافتگان به فینال این رقابت ها معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس فارس داوری مرحل اول سی و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان به پایان رسید و راه یافتگان به فینال این رقابت ها معرفی شدند.

مرحله فینال این دوره از جشنواره طی روز های 2 و 3 اسفند ماه 1399 به صورت مجازی و به میزبانی وزارت بهداشت و با حضور بیش از 30 فینالیست در رشته های رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و دعا و مناجات خوانی و در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود.

نفرات اول رشته های حفظ و قرائت در بخش آقایان در آزمون انتخابی مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان شرکت و با نفرات برتر سال گذشته رقابت می کنند.

بخش آقایان رشته قرائت تحقیق حبیب صداقت از وزارت علوم سیدمحمد حسینی پور از وزارت علوم محسن قاسمی از دانشگاه آزاد اسلامی سیدپارسا انگشتان از وزارت بهداشت حمیدرضا نصیری وحیدفر از دانشگاه پیام نور رشته ترتیل سیدصادق مسلمی از دانشگاه آزاد اسلامی محمد موحدیان عطار از دانشگاه علوم و معارف مهدی جوزی از دانشگاه آزاد اسلامی مهدی عبرتی از دانشگاه فرهنگیان امیرحسین انواری از دانشگاه فنی و حرفه ای رشته دعا و مناجات خوانی حسن نجف زاده از دانشگاه علوم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فینالیست های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان+اسامی

معرفی فینالیست های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان+اسامی