مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-20ورزشي

4689 بیمار خاص در آذربایجان غربی شناسایی شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از شناسایی 4 هزار و 689 بیمار خاص در استان خبر داد و بر ضرورت حل مشکلات پیش روی آنها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی مصطفوی ظهر شنبه در جلسه کمیته بیماران خاص استان، افزود: با توجه به هزینه گزاف داروهای مصرفی این بیماران و ساخت داروهای مشابه در داخل کشورمان نیاز است فرهنگ سازی توسط رسانه ها به ویژه صداوسیمای مرکز استان صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد: همچنین 30 نفر بیمار متابولیسمی در سطح استان شناسایی شده اند.

در همین راستا مکاتبه ای با سازمان تأمین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی صورت می گیرد تا هزینه درمانی این افراد را بر عهده بگیرند.

وی اشتغال بیماران خاص را موضوعی مهم برشمرد و افزود: ادارات کل ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز برای فراهم کردن زمینه اشتغال و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی و تفریحی اهتمام بورزند.

مصطفوی در ادامه با اشاره به نارنجی شدن شرایط کرونایی شهرستان ارومیه، اظهار کرد: برای مدیریت هر چه بهتر این بیماری باید مردم دستورالعمل های بهداشتی را همچون ماه های گذشته رعایت کنند.

وی با قدردانی از کادر درمان و پزشکی، خاطر نشان کرد: متأسفانه تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا از اوایل بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4689 بیمار خاص در آذربایجان غربی شناسایی شد

4689 بیمار خاص در آذربایجان غربی شناسایی شد