مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-20فرهنگي

در صدسالگی کودتای رضاخان/ «ثبت با سند برابر نیست» روی آنتن می رود


شبکه مستند به بهانه صدسالگی کودتای رضاخان در سوم اسفند 1299 مجموعه مستند «ثبت با سند برابر نیست» برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ ثبت با سند برابر نیست از اسناد منتشر نشده ای مربوط به املاک رضا پهلوی رونمایی می کند.

  املاکی که در بسیاری از اتفاقات تاریخی عصر خود نقشی تعیین کننده داشته است.

مجموعه مستند ثبت با سند برابر نیست به کارگردانی مهدی شامحمدی و تهیه کنندگی وحید کاظمی در 8 قسمت 50 دقیقه ای برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می رود.

این مجموعه از شنبه 2 اسفندماه هر شب  (بجز جمعه) ساعت 19 از شبکه مستند پخش می شود و نگاهی متفاوت به دوران حکومت رضا پهلوی در کشور دارد.

تهیه کننده ثبت با سند برابر نیست درباره ایده ساخت این مجموعه مستند 8 قسمتی گفت: 4 سال پیش مجموعه ای را مربوط به دوره رضاخانی کار کردیم.

یک گروه تحقیقاتی نزدیک به 2 سال، تمام اسناد مربوط به دوران پهلوی اول را مورد بررسی قرار دادند که در نتیجه ، نکاتی تأمل برانگیزی توجه ما را جلب کرد.

مجموعه مستند ثبت با سند برابر نیست ، بیرون آمده از نتایج همان تحقیق و پژوهش است.

وحید کاظمی، با معرفی خط سیر مستند ثبت با سند برابر نیست گفت: چند نکته در دوران پهلوی اول وجود دارد که تاکنون در رسانه ها کمتر بیان شده یا به هر دلیلی به عنوان بخشی از تاریخ با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صدسالگی کودتای رضاخان/ «ثبت با سند برابر نیست» روی آنتن می رود

در صدسالگی کودتای رضاخان/ «ثبت با سند برابر نیست» روی آنتن می رود