مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-20بين الملل

نگرانی سازمان ملل از وضعیت شاهزاده لطیفه


سفارت امارات در لندن با بیان اینکه شیخه لطیفه ، دختر محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی ، در خانه تحت مراقبت است مدعی شد گزارش های رسانه ای درباره وی منعکس کننده شرایط واقعی نیست! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از خبرگزاری فرانسه، دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه از امارات متحده عربی خواست که شواهد وضعیت سلامتی و زنده بودن شاهزاده لطیفه دختر حاکم دبی را ارایه دهد.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت که با نمایندگی دیپلماتیک امارات در ژنو صحبت کرده است.

لیز تروسل سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت: ما دیروز پرونده (وضعیت حیاتی دختر حاکم دبی) را با نماینده دائمی آنان در ژنو مطرح کردیم، ما خواستار اثبات زنده بودن وی شدیم.

تروسل با توجه به ویدئو اخیر که در هفته گذشته از دختر حاکم دبی منتشر شده است گفت: ما با توجه به شواهد ویدیویی نگران کننده ای که در این هفته منتشر شد، نگرانی های خود را این مورد مطرح کردیم.

سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل افزود: ما در مورد وضعیت فعلی شاهزاده لطیفه اطلاعات و توضیحات بیشتری را درخواست کردیم.

شاهزاده لطیفه حاکم دبی از زمان تلاش برای فرار در سال 2018، پدرش را متهم کرد که او را به گروگان گرفته است اما مقام های امارات متحده عربی و دبی گفتند که این شاهزاده تحت مراقبت خانواده و در ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سازمان ملل از وضعیت شاهزاده لطیفه

نگرانی سازمان ملل از وضعیت شاهزاده لطیفه