مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-20ورزشي

خراسانی: توسعه و تجهیز خانه های روستایی شتاب می گیرد


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: توسعه و تجهیز خانه های روستایی که از طریق استان ها انجام می گیرد، باید شتاب بگیرد.

- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: توسعه و تجهیز خانه های روستایی که از طریق استان ها انجام می گیرد، باید شتاب بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، محمدتقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در این دیدار گفت: توسعه و تجهیز خانه های روستایی که از طریق استان ها انجام می گیرد باید شتاب گیرد، البته فعالیت استان ها در این زمینه کار فدراسیون را سخت کرده است و نیاز است که این مورد و توزیع اعتبار و لوازم ورزشی از طرف فدراسیون انجام گیرد.

وی افزود: این فدراسیون بیشترین پایداری را از طریق روستاها و عشایر برای نظام انجام گرفته است که باید در توزیع منابع مالی و ورزشی در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی چه در روستاها و چه در شهر که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام گرفته است یکی از اقدامات خوب و شایسته تقدیر است.

رییس فدراسیون تصریح کرد: در بحث خانه های ورزشی در روستاها هم اقدامات خوبی انجام گرفته است، ولی متاسفانه این خانه های ورزشی در روستاها به غیر از دهیاران متولی خاصی ندارند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسانی: توسعه و تجهیز خانه های روستایی شتاب می گیرد

خراسانی: توسعه و تجهیز خانه های روستایی شتاب می گیرد