مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-20سياسي

تاکنون موردی از ناسازگاری واکسن کرونا در البرز مشاهده نشده است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: واکسیناسیون در البرز آغاز شده و در مرحله اول کادر بهداشت و درمان واکسینه می شوند و تاکنون موارد ناسازگاری این واکسن مشاهده نشده است.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: واکسیناسیون در البرز آغاز شده و در مرحله اول کادر بهداشت و درمان واکسینه می شوند و تاکنون موارد ناسازگاری این واکسن مشاهده نشده است.

عزیزاله شهبازی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در روز شنبه دوم اسفند برگزار شد، با اشاره به اخبار هفته گذشته در خصوص مشاهده بیمار دارای ویروس جهش یافته، افزود: بیماری مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا از اهالی استان قزوین در البرز بستری شده و متاسفانه فوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه البرز با حجم بالای ترددهای بین استانی بویژه تبادل جمعیت با تهران مواجه است، ادامه داد: بیماران بسیاری از استان های همجوار و همسایه در البرز بستری می شوند و کادر بهداشت و درمان استان نیز بهترین خدمات خود را ارائه می دهند.

شهبازی گفت: بلافاصله پس از گزارش این بیمار، چند مرتبه از تمامی اطرافیان و کادر بهداشت و درمان که با او در تماس بودند تست گرفته شد که خوشبختانه پاسخ آن منفی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موردی از ناسازگاری واکسن کرونا در البرز مشاهده نشده است

تاکنون موردی از ناسازگاری واکسن کرونا در البرز مشاهده نشده است