مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-20حوادث

تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجای گذاشت


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: بر اثر پنج سانحه جاده ای در مسیرهای جاده قدیم و آزاد راه همدان- ساوه 19 تن مجروح و مصدوم شدند.

- ایسنا/همدان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: بر اثر پنج سانحه جاده ای در مسیرهای جاده قدیم و آزاد راه همدان- ساوه 19 تن مجروح و مصدوم شدند.

دکتر حبیب الله معصومی اظهار کرد: شب گذشته پنج سانحه در مسیرهای همدان منتهی به تهران و ساوه رخ داد که در دو مورد از آنها به علت بروز تصادف زنجیره ای 14 تن مجروح شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع این سوانح سبب مجروح شدن 19 تن از سرنشینان وسایل نقلیه شد که چهار تن از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شده و 15 مصدوم دیگر به بیمارستان جنرال امام حسن فامنین(ع) منتقل شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان بیان کرد: 11 تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان فامنین به علت شدت جراحت وارده به وسیله اتوبوس آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی بعثت در شهر همدان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: برای امدادرسانی به مصدومان سوانح جاده ای تیم های مستقر در شش پایگاه امداد جاده ای واقع در فامنین، تجرک، پایگاه شماره یک آزاد راه همدان- ساوه، قهاوند، قروه، روعان و کوریجان مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجای گذاشت

تصادفات جاده ای همدان 19 مصدوم برجای گذاشت