مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-20پزشكي

چشم های مضطرب بیماران دیابتی از قفسه خالی داروخانه ها


انسولین_نیست؛ جمله غم انگیری که تنها بیماران دیابتی درکش می کنند و مدت زیادی است که در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی انسولین_نیست؛ جمله غم انگیری که تنها بیماران دیابتی درکش می کنند و مدت زیادی است که در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستند.

کمبود انسولین قلمی بیماران دیابتی خراسان شمالی را همانند بیماران دیابتی سایر نقاط کشور با چالش مواجه کرده است، دارویی که بیماران مجبور هستند با آن حال بد خود تک تک داروخانه ها را بگردند تا آن را پیدا کنند.

انسولین؛ دارویی که کام تلخ بیماران را شیرین می کند، این داروی حیاتی نیازمند بیمارانی است که قندخونشان بالاست، صحبت از انسولین است، انسولین هایی که کمبودش این روزها قندخون بیماران را بالا برده و سلامتشان را به خطر انداخته است.

برای پیدا کردن انسولین قلمی باید کفش آهنی به پا کنم یکی از بیماران مبتلا به قند خون بجنوردی در گفت و گو با ایسنا، گفت: پیدا کردن داروی انسولین برای من تبدیل به یک کابوس شده است و روزی که برای خرید این دارو به بازار می روم با ناراحتی از منزل خارج می شوم.

وی افزود: برای پیدا کردن انسولین قلمی در داروخانه های بجنورد باید یک کفش آهنی به پا کنیم و با این حال از این داروخانه به آن داروخانه برویم تا بالاخره بتوانیم یک قلم از آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم های مضطرب بیماران دیابتی از قفسه خالی داروخانه ها

چشم های مضطرب بیماران دیابتی از قفسه خالی داروخانه ها