مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-20فناوري

مزایای هوشمندسازی سامانه 137/ ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری اظهار داشت: - مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به هوشمندسازی سامانه 137 گفت: شهروندان می توانند معضلات شهری را از طریق ارسال عکس، فیلم و موقعیت مکانی به شهرداری گزارش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری اظهار داشت: به منظور بازنگری استاندارد ها در حوزه شبکه و نرم افزار، برنامه تهران هوشمند در شهرداری مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: در همین استا به صورت مداوم از شهروندان نظرهایشان را جویا شده ایم و از اینکه عیب های ما را بیان کنند نترسیدیم و هراسی نداشتیم.

فرجود ادامه داد: هوشمندسازی سامانه 137 نیز انجام گرفته و تهرانی ها می توانند معضلات پایتخت را به صورت عکس، فیلم یا ارسال موقعیت مکانی برای شهرداری گزارش کنند تا مسئولان مربوطه در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه تغییر فرهنگ و تحول درون شهرداری بسیار مورد توجه قرار گرفته و سعی کرده ایم با هوشمندسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای هوشمندسازی سامانه 137/ ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد

مزایای هوشمندسازی سامانه 137/ ثبت گزارشات مردمی به شهرداری تسهیل شد