مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-20سياسي

اجرای «باغات لاله تبریز» برای نخستین بار در قالب باغات میوه


شهردار منطقه 7 تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز، گفت: باغات لاله تبریز برای نخستین بار در کشور در قالب باغات میوه عملیاتی خواهد شد.

- اجرای باغات لاله تبریز برای نخستین بار در قالب باغات میوه ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 7 تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز، گفت: باغات لاله تبریز برای نخستین بار در کشور در قالب باغات میوه عملیاتی خواهد شد.

محمد علی سلیمی با اشاره به برنامه های پیش رو و چشم انداز فضای سبز در جنوب غرب تبریز گفت: چندین پروژه فضای سبز در این بخش از تبریز در دست اجرا بوده که احداث باغات لاله و مهر ولایت دو با پایان عملیات تسطیح وارد فاز عملیاتی و اجرایی برای کاشت نهال می شوند.

وی همچنین به توسعه باغات رواسان اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود عملیات احداث و آماده سازی پارک های مهر ولایت دو و باغات لاله تا خرداد ماه به پایان رسیده و به شهروندان منطقه تقدیم شود.

وی افزود: طراحی باغات لاله در حال رایزنی و انجام مقدمات اولیه بوده و باغات لاله برای نخستین بار در کشور در قالب باغات میوه عملیاتی خواهد شد و فرصتی برای گردشگری و تولید و اشتغالزایی را به صورت توامان برای منطقه و شهر به همراه خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «باغات لاله تبریز» برای نخستین بار در قالب باغات میوه

اجرای «باغات لاله تبریز» برای نخستین بار در قالب باغات میوه