مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-20اقتصادي

ثبت نام 1462 مشترک آذربایجان غربی در طرح بهینه سازی موتورخانه ها


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: تعداد مشترکان ثبت نام کننده از استان ما در طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها به 1462 مشترک رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: تعداد مشترکان ثبت نام کننده از استان ما در طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها به 1462 مشترک رسیده است.

علیرضا شیخی، با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت استان و تعداد مشترکین و به گواه ارقام و اعداد، آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که بیشترین ثبت نامی را در طرح ملی بهینه سازی مصرف موتورخانه ها دارد، اظهار کرد: با اجرای اقداماتی مثل شناسایی مشترکان هدف این طرح و توزیع تراکت، تبلیغات شهری و ارسال پیامک به این گروه از مشترکان، آنها را جهت ثبت نام در این طرح ملی و رایگان ترغیب کردیم.

وی، با بیان اینکه 1462 مشترک گاز آذربایجان غربی تاکنون در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: تعداد مجریان ثبت نام کننده در این طرح نیز 332 نفر بوده که از این تعداد 75 مجری فعال هستند.

به گفته وی، تاکنون قرار داد اجرای بهینه سازی 147 موتورخانه منعقد شده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی، شیخی، با اشاره به وجود 17 هزار و 600 موتورخانه خانگی و تجاری در آذربایجان غربی، ادامه داد: انتظار می رود، موتورخانه هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1462 مشترک آذربایجان غربی در طرح بهینه سازی موتورخانه ها

ثبت نام 1462 مشترک آذربایجان غربی در طرح بهینه سازی موتورخانه ها