مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-20اقتصادي

افزایش 30 درصدی اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به افزایش 30 درصدی طرح های اشتغال زنان سرپرست خانوار گفت: تلاش برای بهبود معیشت زنان سرپرست خانوار همواره مدنظر کمیته امداد است.

- پیمان ترکمانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از افزایش 30 درصدی مشاغل ایجاد شده برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال 49 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به یک هزار و 547 زن سرپرست خانوار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 55 درصد از خانواده های تحت حمایت را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که شامل 32 هزار خانواده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان توانمندسازی خانواده های تحت حمایت را از اهداف مهم کمیته امداد دانست و اشاره کرد: افزایش اعتماد به نفس بانوان تحت حمایت، کمک به ارتقای سطح زندگی آنان با رعایت کرامت زنان سرپرست خانوار و ایجاد زمینه شکوفایی استعدادهای مددجویان از جمله سیاست هایی است که در فرآیند توانمندسازی مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در راستای خوداتکایی، بهبود وضعیت معیشتی و گره گشایی از مشکلات اساسی زنان سرپرست خانوار، پرداخت تسهیلات اشتغال و ایجاد مشاغل متناسب برای بانوان 30 درصد رشد داشت افزود: این روند تا پایان سال جاری با کمک شبکه بانکی و سایر مراجع ذیربط در استان ادامه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در همدان

افزایش 30 درصدی اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در همدان