مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-20بين الملل

سفر فرستاده سازمان ملل به لیبی و دیدار با حفتر


فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی در سفر به بنغازی با فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی دیدار کرده و درباره لزوم پایبندی همه طرف های لیبیایی به تسهیل برگزاری انتخابات دسامبر به اتفاق نظر رسیدند.

- فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی در سفر به بنغازی با فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" دیدار کرده و درباره لزوم پایبندی همه طرف های لیبیایی به تسهیل برگزاری انتخابات دسامبر به اتفاق نظر رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، هیات سازمان ملل در لیبی در بیانیه ای اعلام کرد: در چارچوب تلاش ها برای متحد کردن گروه های متخاصم در لیبی پیش از برگزاری انتخابات 24 دسامبر، یان کوبیس، فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی در شهر بنغازی واقع در شرق این کشور با خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی دیدار کرد.

این سفر پس از مذاکرات طرف های لیبیایی در سوییس با نظارت سازمان ملل و توافق آنها در مورد تشکیل دولتی انتقالی برای برگزاری انتخابات انجام شده و اولین سفر کوبیس به لیبی از ژانویه گذشته است که به عنوان فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی منصوب شد.

طبق بیانیه هیات سازمان ملل، کوبیس و حفتر در این دیدار راه هایی برای سرعت بخشیدن به اجرای توافق آتش بس امضا شده در سال گذشته میلادی را بررسی کرده و دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر فرستاده سازمان ملل به لیبی و دیدار با حفتر

سفر فرستاده سازمان ملل به لیبی و دیدار با حفتر