مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-20اقتصادي

«برزک» کاشان مکانی ایده آل برای ساخت نیروگاه های خورشیدی است


معاون وزیر نیرو منطقه برزک کاشان را یک مکان ایده آل برای ساخت نیروگاه های خورشیدی دانست و گفت: امید است با راه اندازی نیروگاه در این منطقه زمینه انتقال برق تولیدی آن نیز مهیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایون حائری پیش از ظهر شنبه در مراسم کلنگ زنی نخستین نیروگاه خورشیدی 10 مگاوات شمال استان اصفهان اظهار داشت: تمام سرمایه موردنیاز برای ساخت این نیروگاه توسط بخش خصوصی تأمین شده است و با ساخت این نیروگاه برای هفت نفر به صورت ثابت اشتغال زایی می شود.

وی از تخصیص حدود 6 میلیون یورو اعتبار برای ساخت این نیروگاه خورشیدی خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم به زودی مزرعه 100 مگاواتی پنل های خورشیدی در این منطقه ساخته شود.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا 6 ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد، تصریح کرد: تمامی تجهیزات و پنل های خورشیدی این نیروگاه در داخل کشور ساخته می شود.

وی منطقه برزک کاشان را یک مکان ایده آل برای ساخت نیروگاههای خورشیدی دانست و بیان کرد: امید است با راه اندازی این نیروگاه زمینه انتقال برق تولیدی آن نیز مهیا شود.

حائری ضمن لزوم مشارکت بخش خصوصی برای توسعه صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر بیش از 60 درصد تولید برق نیروگاهی کشور توسط بخش خصوصی تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برزک» کاشان مکانی ایده آل برای ساخت نیروگاه های خورشیدی است

«برزک» کاشان مکانی ایده آل برای ساخت نیروگاه های خورشیدی است