مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-20فناوري

هوشمندسازی تهران برنامه محوری شهرداری است


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری با اشاره به اینکه برنامه تهران هوشمند یک برنامه محوری شهرداری است، گفت: هوشمندسازی سامانه 137 و رضایت مردمی از «سامانه تهران من» از نتایج این رویکرد است.

- مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری با اشاره به اینکه برنامه تهران هوشمند یک برنامه محوری شهرداری است، گفت: هوشمندسازی سامانه 137 و رضایت مردمی از سامانه تهران من از نتایج این رویکرد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در آیین رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری تهران با اشاره به اینکه برنامه تهران هوشمند یک برنامه محوری شهرداری است که به منظور بازنگری استانداردها در حوزه شبکه و در حوزه نرم افزار به یکپارچگی نرم افزارها به ریل گذاری پرداخته است، گفت: در این برنامه به بازخورد گرفتن دائم از شهروندان اقدام کردیم و نترسیدم عیب مارا بگیرند.

وی با اشاره به هوشمند سازی سامانه 137 گفت: شهرداری در این برنامه از مردم می خواهد با عکس و فیلم و ارسال موقعیت مکانی معضلات را گزارش کنند و از طریق هوشمند سازی این سامانه سعی کردیم کیفیت و کمیت خدمات را بهبود بدهیم.

فرجود با اشاره به نوآوری در توسعه خدمات و در تعامل با بخش خصوصی و قانونگرایی، اظهار داشت: شهرداری شهامت استفاده از فن آوری نوین که ریسک دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی تهران برنامه محوری شهرداری است

هوشمندسازی تهران برنامه محوری شهرداری است