مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-20فرهنگي

معرفی برگزیدگان «شهر من»


با معرفی برگزیدگان دومین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من»، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، - ایسنا/اصفهان با معرفی برگزیدگان دومین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی شهر من ، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، نوید داد که آثار تمام برگزیدگان آن در قالب کتاب به چاپ می رسد.

مرتضی رشیدی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در آیین اختتامیه دومین جشنواره شهر من گفت: با انتشار فراخوان و آغاز فعالیت دومین جشنواره شعر کودک و نوجوان شهر من که در اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد، آثار فرهنگی ادبی مربوط به حوزه کودک و نوجوان، با دغدغه های شهروندی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: این جشنواره موجب شد دستاورد عظیمی از محصولات و تولیدات فرهنگی در قالب شعر و داستان با موضوعات شهروندی داشته باشیم و با کودکان و نوجوانان که مخاطبان اصلی ما در حوزه فرهنگ شهروندی هستند، ارتباط برقرار کنیم.

در ادامه، احمد رضایی دارافشانی، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان «شهر من»

معرفی برگزیدگان «شهر من»