مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-20پزشكي

دستگیری ماساژور متخلف در همدان/ پلمب 10 واحد


مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از دستگیری یک فرد متخلف در امر ماساژ درمانی خبر داد و گفت: یک فرد شیاد که با تبلیغات از طریق فضای مجازی و پخش تراکت خود را ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه های انگیزشی معرفی کرده بود، - محمد کریمی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازداشت یک فرد متخلف در امر ماساژ درمانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده این فرد فاقد هرگونه مجوزی قانونی از مراجع ذی صلاح بود که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می کرد.

وی بیان کرد: ماجرا از این قرار است که متهم  در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین می کرد که با پیگیری های به موقع دستگیر شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه  متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم داشت خاطرنشان کرد: تعداد بسیار زیادی از کارت ویزیت ها در محل فعالیتش بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت  معرفی می کرد.

وی بیان کرد: این کارت ویزیت ها او را به داشتن تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه های مالی، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ماساژور متخلف در همدان/ پلمب 10 واحد

دستگیری ماساژور متخلف در همدان/ پلمب 10 واحد