مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-20سياسي

تست رایگان کرونا در مترو به ایستگاه آخر رسید


عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سرانجام پرونده دو شهردار منطقه دستگیر شده، مخالف با سراسری شدن تست رایگان کرونا و حمایت امسال مدیریت شهری از دستفروشان ارائه داد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه شهری: تهران از ابتدای شیوع سازمان مدیریت بحران تهران، زیست شبانه و ساخت گورستان های جدید پایتخت با زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است: شیب افزایش ابتلا و مرگ و میرکرونا در پایتخت وضعیت کرونا در حال حاضر در پایتخت چگونه است و برنامه ها در شهرداری تهران به چه صورت پیش می رود؟ وضعیت کرونا در پایخت مشابه بسیاری از شهرها با اندکی افزایش مواجه بوده و در صورتی که با رعایت پروتکل ها تعلل شود و جدی گرفته نشود ممکن است شاهد پیک دوم کرونا باشیم.

به لحاظ آمار کرونای انگلیسی نیز هر چند که آمار ابتلا در حال حاضر کم و نادر است، ولی با این حال شهروندان باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست ها اهتمام  جدی را داشته باشند.

  آمار متوفیان کرونا در کشور به حدود 70 نفر رسیده و این در حالی که بیش از 400 مورد در روز بود این وضعیت در تهران نیز این چنین است و با روند کاهشی مواجه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست رایگان کرونا در مترو به ایستگاه آخر رسید

تست رایگان کرونا در مترو به ایستگاه آخر رسید