مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-20اقتصادي

کلاهبرداری با اپلیکیشن جعلی همراه بانک در استان مرکزی


شخصی که با ساخت اپلیکیشن جعلی همراه بانک یکی از بانک های رسمی کشور اقدام به سرقت از حساب های هم وطنان کرده بود، - شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احسان آنقی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز 550 میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم و در پی بررسی های صورت گرفته مشخص شد شاکی پرونده برای نصب نرم افزار همراه بانک به روزرسانی شده یکی از بانک های رسمی کشور در موتور جست وجوگر گوگل اقدام به جست وجو کرده و پس از مشاهده و دانلود اولین لینک نرم افزار که مشابه نرم افزار اصلی بانک بوده، به صورت ناآگاه نرم افزار مخرب را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در دام سارقان اینترنتی گرفتارشده است.

رییس پلیس فتا استان مرکزی بیان کرد: با بررسی های تخصصی کارشناسان پلیس، سرانجام فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از این شهروند کرده بود، در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

آنقی افزود: متهم در اظهارات خود اعلام کرد که با شخصی در خارج کشور آشنا شده است که آن شخص وجوه متعدد به حساب وی واریز کرده است و متهم حاضر از نحوه واریز وجه و یا سرقتی بودن وجوه واریزی به حسابش بی اطلاع بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با اپلیکیشن جعلی همراه بانک در استان مرکزی

کلاهبرداری با اپلیکیشن جعلی همراه بانک در استان مرکزی