مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-20پزشكي

کرونا فرصتی مناسب برای تصحیح رفتارهای غلط است


عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما گفت: توجه مردم به رسانه ها در ایام کرونا فرصتی مناسب برای تبلیغ سبک درست زندگی و تصحیح رفتارهای غلط در دوران پساکرونا است.

- ایسنا/ایلام عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما گفت: توجه مردم به رسانه ها در ایام کرونا فرصتی مناسب برای تبلیغ سبک درست زندگی و تصحیح رفتارهای غلط در دوران پساکرونا است.

دکتر جهاندار امیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شیوع کرونا میزان توجه به رسانه و پیام های رسانه ای رابه طور قابل توجهی افزایش داده است چون مطلع شدن از نحوه بیماری و نحوه درمان و آگاهی از آماربرای مردم مهم است.

وی گفت: در این شرایط رسانه ها باید نیازهای مخاطبان را مدنظر قرار بدهند و به نیازها و سوالات مردم پاسخ های شفاف بدهند چون کرونا توجه عمومی نسبت به رسانه ها از انواع مختلف، مخصوصا رسانه ملی جلب کرده و رسانه ها باید در کنار اخبار، آگاهی بخشی لازم را به مردم انتقال بدهند.

استادیار دانشگاه صدا و سیما تصریح کرد: به طور طبیعی نیاز و توجه مردم به رسانه بیشتر شده و این توجه یک فرصت استثنایی برای رسانه ملی جهت برنامه ریزی برای تبلیغ سبک زندگی درست در دوران پساکرونا است و میتوان با استفاده از پتانسیل ها ، سلیقه مردم در روابط اجتماعی در برخی زمینه ها را برای همیشه تغییر داد و به تصحیح رفتارهای غلط در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصتی مناسب برای تصحیح رفتارهای غلط است

کرونا فرصتی مناسب برای تصحیح رفتارهای غلط است