مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-20اجتماعي

تیغ تیز توسعه بر گلوی جنگل های زاگرس


10 سال قبل جاده 16 کیلومتری «وزوه» از توابع شهرستان فریدونشهر با عبور از میان جنگل، راه ارتباطی این روستا با مرکز شهرستان را برقرار کرد و حالا قرار است دومین جاده این روستای 10 خانواری نیز احداث شود؛ - ایسنا/اصفهان 10 سال قبل جاده 16 کیلومتری وزوه از توابع شهرستان فریدونشهر با عبور از میان جنگل، راه ارتباطی این روستا با مرکز شهرستان را برقرار کرد و حالا قرار است دومین جاده این روستای 10 خانواری نیز احداث شود؛ جاده ای که هزاران درختِ انبوه ترین جنگل های زاگرس در غرب استان اصفهان را از بین می برد و قلب سبز آن را می شکافد.

نصرت الله تواضع، نایب رییس انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 10 روز پیش مطلع شدیم قرار است جاده دومی برای روستای کوچک وزوه احداث شود و باتوجه به تبعاتی که احداث این جاده غیرضروری برای محیط زیست منطقه خواهد داشت، انجمن دوستداران طبیعت شهرستان فریدونشهر بیانیه ای صادر کرد.

وی یادآور شد که حدود 12 سال قبل نیز جاده ای 16 کیلومتری از روستای کاهگانک به وزوه در دل جنگی زاگرسی این منطقه احداث شد و تخریب هایی به دنبال داشت.

نائب رییس انجمن دوستداران طبیعت فریدونشهر ادامه داد: در آن زمان روستای وزوه جاده ای نداشت و حق مردم بود که دسترسی جاده ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ تیز توسعه بر گلوی جنگل های زاگرس

تیغ تیز توسعه بر گلوی جنگل های زاگرس