مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-20سياسي

در خوزستان باید لحظه ای تصمیم بگیریم / مجوز اخذ تصمیم محلی داده شود


استاندار خورستان با اشاره به سرعت انتشار ویروس در برخی شهرها و مناطق، خواستار صدور مجوز اخذ تصمیمات محلی برای کنترل بیماری شد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خورستان با اشاره به سرعت انتشار ویروس در برخی شهرها و مناطق، خواستار صدور مجوز اخذ تصمیمات محلی برای کنترل بیماری شد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز (2 اسفندماه) با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: روند افزایشی بیماری در خوزستان از بهمن ماه آغاز شد و از چند روز پیش شدت گرفت؛ شاید یکی از مهم ترین عوامل این مساله، تردد روزانه بیش از 300 مسافر عراقی از مرزهای شلمچه و چذابه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا یک روز قبل از معارفه من، جلسه ای با ستاد مدیریت کرونا در خوزستان و شورای تامین برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

همزمان و به صورت مکرر با وزیر بهداشت، وزیر کشور و مسئولان بهداشت و درمان استان، جلساتی برگزار شد.

روز گذشته نیز مجددا با حضور معاون درمان وزیر بهداشت و همراهان وی جلسه ستاد مدیرت کرونا درخوزستان و شورای تامین برگزار و تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر مساله تردد این مسافران، بحث فرهنگ حاکم در خصوص برگزاری مراسم عروسی و عزاداری ها در قبایل و عشایر خوزستان شدید است و مدیریت این مساله سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خوزستان باید لحظه ای تصمیم بگیریم / مجوز اخذ تصمیم محلی داده شود

در خوزستان باید لحظه ای تصمیم بگیریم / مجوز اخذ تصمیم محلی داده شود