مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-20سياسي

وعده وزیر صمت برای رفع مشکل مجتمع فولاد میبد تا 3 ماه آینده


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر صمت برای پیگیری و رفع مشکل مجتمع فولاد میبد تا سه ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/یزد نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر صمت برای پیگیری و رفع مشکل مجتمع فولاد میبد تا سه ماه آینده خبر داد.

سید جلیل میرمحمدی در مراسم افتتاح یک واحد تولید گرانول در شهرستان میبد که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به ظرفیتهای صنعتی شهرستان میبد، از وعده وزیر در مورد پیگیری مشکل مجتمع فولاد میبد تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: امیدواریم به زودی مجدداً شاهد راه اندازی آن باشیم.

وی همچنن با اشاره به راه اندازی این واحد تولید گرانول، اظهار کرد: خوشبختانه با فعالیت این واحد تمام مراحل آلاینده در صنایع کاشی منطقه حذف می شود.

میرمحمدی با بیان این امیدواریم با حمایت های مسئولان وزارت شاهد راه اندازی صنایع پاک و های تک و سبز در استان باشیم، خواستار حمایت در جهت سرمایه گذاری برای ورود به صنایعی مانند صنایع پزشکی جهت اشتغال فارغ التحصبلان دانشگاهی شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با تعامل خوبی که در استان وجود دارد بسیاری از مسائل در حوزه تولید، تسهیل شده و موانع موجود برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر صمت برای رفع مشکل مجتمع فولاد میبد تا 3 ماه آینده

وعده وزیر صمت برای رفع مشکل مجتمع فولاد میبد تا 3 ماه آینده