مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-20سياسي

گفتار و عمل نمایندگان یکی باشد/ لزوم توجه به شفافیت


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: از دید بسیج دانشجویی دادن شعار و حفظ ظاهر مذهبی، با پیشانی پینه بسته، تسبیح به دست و حضور بین مردم ملاک انقلابی بودن نماینده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخویش نمی دانند که با این رفتار ناشایست و بدور از اخلاق حرفه ای و اسلامی، همراه با نفاق و عوام فریبی که بدور از شأن نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شویم.

وی افزود: متأسفانه عده ای زمانی که نیاز به رأی مردم دارند سخن از خادمی و خدمت گزاری می زنند، ولی به محض اینکه به مقصود خود می رسند دیگر مردم می شوند غریبه و بدون ظرفیت در زمینه های مختلف، و با توهم خود مهم پنداری بین خود و مردمی که به آنها رسمیت و آبرو داده اند دیوار می کشند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: عده ای با محافظه کاری و یا از روی غرض، مردم را از نظارت حقیقی بر نمایندگان خود محروم کردند و اجازه و زمینه این را فراهم کردند که عده ای که قصد سو استفاده از جایگاه نمایندگی شأن را دارند بتوانند به خواسته های خود برسند و به ملت و کشور خود خیانت کنند.

علی زاده با اشاره به وظیفه بسیج دانشجویی تصریح کرد: بسیج برخود لازم می داند در مواجهه جبهه های نبرد حق و باطل، طرف حق را گرفته و تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع کند؛ چه این جبهه باطل در خارج از مرزهای این کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتار و عمل نمایندگان یکی باشد/ لزوم توجه به شفافیت

گفتار و عمل نمایندگان یکی باشد/ لزوم توجه به شفافیت