مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-20اقتصادي

معاون رییس جمهور: کردستان از لحاظ منابع مالی وضعیت مطلوبی ندارد


معین استان کردستان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور گفت: متاسفانه استان کردستان از لحاظ منابع مالی وضعیت مطلوبی ندارد و سرمایه گذاری در این منطقه نیز به مراتب دیگر مناطق کشور هزینه بالاتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمشید انصاری در جلسه ستاد در این راستا انجام شد.

وی بیان کرد: تخصیص تنها آب البته نمی تواند مشکلات حوزه کشاورزی را رفع کند چرا که در کنار آن باید سرمایه گذاری برای ایجاد شبکه های انتقال و توزیع انجام شود.

معاون رییس جمهور گفت: در برخی از مناطق استان نیز برخی از اراضی کشاورزی در ارتفاعات قرار دارد که دشت های با ارتفاع 200 متر دارای توجیه اقتصادی هستند اما بیشتر دشت های کردستان بیش از 250 تا 300 متر ارتفاع دارد.

انصاری اظهار کرد: در حوزه صنعت نیز صنایع کوچکی در این استان وجود داشت و در چند سال گذشته چند پروژه بزرگ تعریف شد که یکی از مهمترین آنها زنجیره فولاد است که نشان می دهد ظرفیت سرمایه گذاری در این زمینه نیز فراهم است.

وی افزود: در حوزه معدن نیز استان دارای معادن ارزشمند بسیاری است که باید با جذب سرمایه گذار بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

معین استان کردستان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز قابلیت های بسیاری وجود دارد برای توسعه زیرساخت های استان باید اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: کردستان از لحاظ منابع مالی وضعیت مطلوبی ندارد

معاون رییس جمهور: کردستان از لحاظ منابع مالی وضعیت مطلوبی ندارد