مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-20سياسي

هشدار حیدریان به انحراف سینما، بدون اشاره به نقش مدیران دولتی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی حیدریان که هم در سال های پایانی دولت اصلاحات و هم دوره ای در دولت روحانی به عنوان معاون سینمایی و رییس سازمان سینمایی فعالیت می کرد، - هشدار حیدریان به انحراف سینما، بدون اشاره به نقش مدیران دولتی! مدیر سینمایی دولت اصلاحات و دولت اعتدال هم به انتقاد شدید از وضعیت سینمای ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی حیدریان که هم در سال های پایانی دولت اصلاحات و هم دوره ای در دولت روحانی به عنوان معاون سینمایی و رییس سازمان سینمایی فعالیت می کرد، منتقد جدید این دوران سینمای کشور است.

او به طور صریح از بازگشت دوباره به برخی از ضدارزش ها سخن گفته است.

هر چند که این مدیر سینمایی به نقش مدیران دولت های اصلاحات و اعتدال در دوری سینمای کشورمان از شاخصه های اخلاقی اشاره نکرده است.

حیدریان که در کارگروه هنر و سینما در اجلاس تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ و هنر به عنوان دبیر علمی سخنرانی کرد، با اشاره به تحول سینما در ابتدای انقلاب گفت: سینمای ایران طی حدود چهار سال، توانست به کرسی ثابتی در دنیا برسد.

این کرسی با شناسنامه و خصیصه هایی بود که دنیا، سینمای ایران را با آن یعنی سینمای اخلاق می شناخت؛ سینمایی که عاری از دو مؤلفه مشهور آن زمان یعنی سکس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حیدریان به انحراف سینما، بدون اشاره به نقش مدیران دولتی!

هشدار حیدریان به انحراف سینما، بدون اشاره به نقش مدیران دولتی!