مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-20اقتصادي

جریمه بیش از 700 میلیاردی متخلفان اقتصادی در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد: تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان بهمن ماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از 731 میلیارد و 947 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد: تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان بهمن ماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از 731 میلیارد و 947 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای سال تاکنون 8739 پرونده با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارزو بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی افزود: از این میزان پرونده؛ 7281 جلد مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران ‎فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: 740 پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آن ها مربوط به دخانیات، محصولات بهداشتی و آرایشی و پوشاک بوده است که در بازه زمانی 10 روز رسیدگی شد.

همچنین 718 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده و در صد عملکرد این اداره کل 98 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه بیش از 700 میلیاردی متخلفان اقتصادی در قزوین

جریمه بیش از 700 میلیاردی متخلفان اقتصادی در قزوین