مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-20فرهنگي

رنگ بهار بر بوم چهارباغ نشست


نمایشگاه و فروشگاهی از آثار نقاشی کوچک و کارت پستال با عنوان «در آستانه بهار»، از امروز در چهارباغ عباسی برپا می شود.

- ایسنا/اصفهان نمایشگاه و فروشگاهی از آثار نقاشی کوچک و کارت پستال با عنوان در آستانه بهار ، از امروز در چهارباغ عباسی برپا می شود.

جواد طاهری، رییس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: فراخوان رویداد نقاشی کوچک_کارت پستال اوایل بهمن ماه سال جاری با اهدافی چون ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان برای اجرای آثار هنری و عرضه آثار تجسمی باکیفیت به عموم مردم در جهت توسعه فرهنگ خرید آثار هنری و همچنین، غنا بخشی به فضای زندگی منتشر شد و امروز (شنبه_دوم اسفندماه) رأس ساعت 16 نمایشگاه و فروشگاهی از این آثار ارسالی گشایش می شود.

وی ادامه داد: 80 هنرمند سراسر کشور، تعداد 300 اثر نفیس نقاشی را با تکنیک های متنوعی از جمله رنگ و روغن، اکریلیک، آبرنگ و ترکیب مواد برای عرضه در این نمایشگاه خلق کرده اند.

رییس انجمن هنرمندان نقاش اصفهان، از مردم دعوت کرد که با تماشا و تهیه این آثار، طلیعه بهاری زیبا و سرشار از حس خوب را به دوستان و نزدیکانشان هدیه کنند و افزود: عرضه این آثار در محل گالری انجمن واقع در گذر تاریخی چهارباغ خواهد بود تا ضمن استفاده از ظرفیت ویژه این محل، به فعال سازی و ارزش نهادن به حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بهار بر بوم چهارباغ نشست

رنگ بهار بر بوم چهارباغ نشست