مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-20فرهنگي

برگزیدگان «هنر مقاومت» معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم پایانی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت عصر دیروز جمعه اول اسفندماه با حضور سید محمدیاشار نادری مدیرعامل بنیاد روایت فتح، - مسعود نجابتی در مراسم پایانی جشنواره هنر مقاومت بیان کرد هنر انقلاب در دست ما امانت است و برای حفظ آن کوشیدیم؛ ما فضای هنر را خط کشی نکرده ایم، اما خط کشی در این فضا وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم پایانی ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت عصر دیروز جمعه اول اسفندماه با حضور سید محمدیاشار نادری مدیرعامل بنیاد روایت فتح، مسعود نجابتی دبیرکل و محمد حبیبی دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت و جمعی از هنرمندان هنرهای تجسمی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن برعهده امیرحسین مدرس بود، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، طاهر شیخ الحکمایی و محمدرضا دوست محمدی دبیران بخش های کارتون و کاریکاتور، بخش حجم و بخش تصویرسازی ششمین جشنواره هنر مقاومت نیز حضور داشتند.

مسعود نجابتی دبیرکل ششمین جشنواره هنر مقاومت به عنوان اولین سخنران به سختی های بسیاری که برای حفظ هنر انقلاب کشیده شده، اشاره کرد و گفت: هنر مقاومت نزد ما امانت است؛ این امانت را از اساتید و پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی دریافت کردیم و سعی بر حفظش نیز داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان «هنر مقاومت» معرفی شدند

برگزیدگان «هنر مقاومت» معرفی شدند