مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-20اقتصادي

ارائه 630 فقره تسهیلات اشتغال زایی در رازوجرگلان


فرماندار رازوجرگلان به ارائه 630 فقره تسهیلات به اهالی رازوجرگلان برای ایجاد اشتغال و کاستن از مهاجرت به دیگر شهرها اشاره کرد.

- روح الله حسین پور فرماندار رازوجرگلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برای اشتغال زایی در شهرستان محروم و مرزی رازوجرگلان، ارائه تسهیلات مانند تسهیلات بیناد برکت، جهاد کشاورزی و  صنعت و معدن برنامه ریزی و در حال انجام است.

وی گفت: در سطح شهرستان رازوجرگلان از 630 فقره تسهیلات ارائه شده70 درصد آن جذب و در حوزه هایی همچون کشاورزی، دامداری، زنبورداری و دیگر مشاغل روستایی استفاده شده است.

فرماندار رازوجرگلان افزود: تنها کارخانه رازوجرگلان کارخانه شن و ماسه در روستای باغلق است و سایر کارگاها راکد و یا نیمه تعطیل هستند.

حسین پور تصریح کرد: از جمله کارگاه های تعطیل این شهرستان، کارگاه تولید لبنیات غلامان است که اگر فعالیتش از سر گرفته شود روزانه 12 تن شیر جمع آوری و لبنیات تولید می کند.

وی اظهار کرد: یکی از راه های اشتغال پایدار در این شهرستان، استفاده از شغل هایی ترکیبی است یعنی افرادی که به دلیل نبود کار در برخی فصول به اجبار به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند، باید سعی شود آموزش های لازم را ببینند که در کنار شغل کشاورزی به شغل های دیگر ترکیبی مانند دامداری، مرغداری و پرورش قارچ  و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 630 فقره تسهیلات اشتغال زایی در رازوجرگلان

ارائه 630 فقره تسهیلات اشتغال زایی در رازوجرگلان