مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-20اقتصادي

اقدامات اقتصادی در گلستان پاسخگوی مردم نبوده است


رییس مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: اقدامات اقتصادی صورت گرفته در استان پاسخگوی نیاز مردم نبوده و مردم به آنچه که حقشان بوده نرسیده اند.

- ایسنا/گلستان رییس مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: اقدامات اقتصادی صورت گرفته در استان پاسخگوی نیاز مردم نبوده و مردم به آنچه که حقشان بوده نرسیده اند.

غلامعلی کوهساری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوعات مربوط به تحریم ظالمانه، شیوع ویروس کرونا و برخی مشکلات موجود در داخل باعث شده که مردم ما با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه باشند و از این بابت به عنوان یک مسئول از مردم عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به اینکه به حل مشکلات و آینده کشور و نظام امیدوار هستم، افزود: اگر مسئولین به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند، بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به تصویب بودجه 1400، گفت: با توجه به برنامه هایی از جمله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سال 1400 پیش رو داریم، نیاز بود که بودجه ای منظم به منظور ایجاد ثبات اقتصادی در کشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات اقتصادی در گلستان پاسخگوی مردم نبوده است

اقدامات اقتصادی در گلستان پاسخگوی مردم نبوده است