مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 04:252021-02-20پزشكي

سیاست وزارت بهداشت برای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر


مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از تدوین «نظام ارزیابی و رتبه‏ بندی دانشگاه‏ ها» در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: با اجرای این سیاست ها بسیاری از مشکلات این دانشجویان به خصوص افت تحصیلی آنها مرتفع می شود.

- مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از تدوین نظام ارزیابی و رتبه‏ بندی دانشگاه‏ ها در امور دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: با اجرای این سیاست ها بسیاری از مشکلات این دانشجویان به خصوص افت تحصیلی آنها مرتفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد تاجفرد در نشست مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق آمایشی کشور، اقدامات انجام شده و برنامه های آتی اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت را تشریح کرد گفت: احیای سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر و بروزرسانی و تکمیل نهایی آن اولویت آتی وزارت بهداشت محسوب می شود.

وی به پیگیری فراگیر و مؤثر مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: انجام به موقع نقل و انتقال دانشجویان جامعه هدف بر اساس ضوابط و با دقت و رعایت عدالت، بررسی پرونده های‏ موارد خاص و شرکت مداوم و مؤثر در جلسات کمیسیون‏ موارد خاص وزارت و برگزاری ترم تابستانی مجازی برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر از جمله اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت بهداشت برای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر

سیاست وزارت بهداشت برای پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر