مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 03:502021-02-20اقتصادي

راهکار های افزایش صادرات غیرنفتی چیست؟ / جهش تولید پیش نیاز توسعه تجارت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چالش ملی جهش صادرات یک مسابقه حاکمیتی بزرگ است که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و باهدف توسعه راه حل های نوآورانه و شناسایی ظرفیت های صادراتی کشور، - کامران ندری نوشت: تامین سرمایه در گردش بخش تولید و همچنین پرداخت مشوق های صادراتی می تواند به کمک توسعه صادرات و جهش تولید بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، چالش ملی جهش صادرات یک مسابقه حاکمیتی بزرگ است که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و باهدف توسعه راه حل های نوآورانه و شناسایی ظرفیت های صادراتی کشور، باتمرکز برتکمیل زنجیره های ارزش مزیت های صادراتی ایران در حال برگزار است.

جمعی از سیاستگذاران، کارشناسان و اساتید دانشگاهی حوزه اقتصاد در یادداشت هایی به دبیرخانه چالش ملی جهش صادرات به بررسی دلایل لزوم حرکت کشور در مسیر توسعه و گسترش صادرات و همچنین لزوم مشارکت بازیگران زیست بوم دانش بنیان در این چالش پرداختند.

در ادامه یادداشت کامران ندری؛ عضو هیات علمی دانشکده پولی و بانکی و تحلیلگر مسایل اقتصادی تقدیم می شود.

افزایش صادرات غیرنفتی هرچند در ماه های اخیر همواره مورد توجه قرار گرفته و موازنه تجاری نیز با تکیه بر صادرات غیرنفتی تحلیل شده است، اما واقعیت آن است زمانی ایران می تواند در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های افزایش صادرات غیرنفتی چیست؟ / جهش تولید پیش نیاز توسعه تجارت

راهکار های افزایش صادرات غیرنفتی چیست؟ / جهش تولید پیش نیاز توسعه تجارت