مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 21:252021-02-19سياسي

کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده ایجاد شد/ تهیه فهرستی از مدیران شایسته


مسؤول کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده از ایجاد این کارگروه خبر داد و گفت: به عنوان یک کار تخصصی ـ مشورتی فایلی از بهترین نفرات برای آموزش و پرورش به دولت بعدی پیشنهاد می شود.

- سید بابک هاشمی نکو سخنگوی کانون تربیت اسلامی و مسؤول کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده، در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص شکل گیری کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده، اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در آموزش و پرورش کشور وجود دارد، تشکل های انقلابی_فرهنگی رسمی شامل کانون تربیت اسلامی، ی فرهنگیان، تشکیل می شود.

هاشمی نکو، تلاش کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده را ارتقای اولویت آموزش و پرورش در نگاه مسؤولین دانست و ادامه داد: متأسفانه آموزش و پرورش، امروزه اولویت بالایی در نگاه دولت ندارد.

از نظر تشکل های انقلابی، رییس جمهوری باید در مصدر امور قرار گیرد که نگاه او به آموزش و پرورش نگاهی متعالی و اولویت دار باشد، همچنین آموزش و پرورش باید به عنوان اولویت های اصلی کشور قرار بگیرد تا باعث ارتقای جامعه شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تحول اساسی نیاز دارد، افزود: تحولاتی مثل شایسته سالاری به جای باند بازی و رانت خواری، فکر محوری به جای حافظه محوری و برنامه محوری به جای سلیقه محوری، سیستم محوری به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده ایجاد شد/ تهیه فهرستی از مدیران شایسته

کارگروه آموزش و پرورش در دولت آینده ایجاد شد/ تهیه فهرستی از مدیران شایسته