مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 21:052021-02-19ورزشي

فرار بزرگ فردوس از منطقه سقوط


سومین پیروزی فردوس قم در مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باعث فرار موقت نماینده قم از منطقه خطر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فردوس قم که امسال با تیمی جوان گام به بازی های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران گذاشته چند بعد از سه هفته ناکامی که با دو باخت متوالی و ثبت یک تساوی در کارنامه این تیم همراه بود، در چهارمین بازی خود از دور برگشت دسته به کار بزرگی زد و صدرنشین بازی ها را مغلوب کرد.

نماینده فوتسال قم به شدت خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کرد تا اینکه در چهارمین هفته نیم فصل دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال به مقاومت البرز رسید و در دیداری خانگی که البته پایان آن با جنجال و برخی حواشی نیز همراه بود، به برتری 6 بر 5 دست پیدا کرد تا از منطقه خطر جدول به شکل موقت فرار کند.

فردوس قم در این دیدار چند بار از میهمان مدعی خود عقب افتاد ولی در لحظات پایانی عقب ماندگی را جبران کرد و با کسب سه امتیاز این دیدار به سومین برد خود در این فصل رسید و جمع امتیازات کسب شده را به عدد 12 رساند تا به موقتا به رده چهارم جدول رده بندی گروه نخست صعود کند.

در جدول رده بندی این گروه تا پایان هفته دهم، تیم مقاومت البرز از 10 بازی با 19 امتیاز صدرنشین است، گیتی پسند اصفهان از 9 مسابقه با 18 امتیاز در رده دوم ایستاده، کراپ الو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار بزرگ فردوس از منطقه سقوط

فرار بزرگ فردوس از منطقه سقوط