مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-19سياسي

پشتوانه مردمی، هدایت رهبری و تفکر انقلابی رمز سربلندی نظام است


42 سال از پیروزی و تشکیل انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت طولانی نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم، هدایت های رهبر معظم انقلاب و تفکر انقلابی به این مرحله از سربلندی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سردار علی ملک شاهکوهی امشب در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: امروز از نظام جمهوری اشلامی یک نظام با عظمت و با نشاط در جهان معرفی می شود به خاطر تفکر انقلابی گری در بدنه جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه سردار سلیمانی با تفکر انقلابی گری توانست داعش را در منطقه از بین ببرد، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک الگوی نمونه از مقاومت و ایثار بوده که با تفکر انقلابی و همکاری نیروهای انقلابی تواتست داعش را در منطقه از بین ببرد.

وی ادامه داد: تا زمانی که مردم انقلابی ایران پای نظام خود ایستاده و در همه مشکلات مقاومت کردند دشمن نتوانسته توطئه های خود را در کشور عملی کند.

سردار شاهکوهی نیاز به دولت مومن و انقلابی را یکی از ضروریات سال 1400 بیان کرد و گفت: امروز کشور ما با تفکر انقلابی و جوانان مومن توانسته در جهان عظمت خود را به اقتدار کشیده و مستقل شود و در سال 1400 نیز برای ادامه راه نیازمند دولت مومن و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه مردمی، هدایت رهبری و تفکر انقلابی رمز سربلندی نظام است

پشتوانه مردمی، هدایت رهبری و تفکر انقلابی رمز سربلندی نظام است