مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 19:002021-02-19ورزشي

جذب بازیکنان با کیفیت بسیار سخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی عصر جمعه در کنفرانس خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان پرسپولیس تهران در ابتدای صحبتهایش عنوان کرد: - سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان گفت: خیلی از اسامی که اعلام می شود در حد گمانه زنی است وهمه بازیکنان با کیفیت دارای قرارداد هستند و جذبشان خیلی سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی عصر جمعه در کنفرانس خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان پرسپولیس تهران در ابتدای صحبتهایش عنوان کرد: فکر می کنم برای ما بازی خیلی خوبی بود.

گل محمدی در رابطه با نیمه اول بازی عنوان کرد: نیمه اول یک نیمه پایاپایی بود، حریف هم موقعیت هایی برای زدن گل داشت و ما توانستیم به گل برسیم، در مجموع بازی خیلی درگیرانه و سختی بود.

وی در مورد نیمه دوم نیز بیان داشت: نیمه دوم همه بچه ها خیلی خوب دفاع کردند، خیلی خوب از ضد حملات استفاده کردند، خیلی خوب توانستند کنترل و جریان بازی را در اختیار بگیرند، خوشبختانه خیلی خوب توانستیم از تمام موقعیت هایمان استفاده بکنیم و یک نتیجه خوب بگیریم.

وی ادامه داد: به هواداران قهرمانی نیم فصل را تبریک می گویم، ان شاءالله بتوانیم این روند را ادامه بدهیم، در مجموع یک بازی خوبی از طرف تیم ما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بازیکنان با کیفیت بسیار سخت است

جذب بازیکنان با کیفیت بسیار سخت است