مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 17:152021-02-19اقتصادي

مرزهای خوزستان بسته می شوند/با غربالگری حلقه انتشار کرونا می شکند


استاندار خوزستان با اشاره به بسته شدن مرزهای این استان، گفت: در صورت اجرای طرح غربالگری محله به محله حلقه انتشار ویروس شکسته خواهد شد و افراد مبتلا دقیق تر شناسایی و قرنطینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن هم از نوع جهش یافته با منشأ انگلستان گسترش یافت.

وی ادامه داد: منشأ گونه جهش یافته ویروس کرونا از خارج کشور است؛ لذا در مرحله اول مرزها در بخش مسافرتی به مدت یک هفته بسته می شوند و پس از یک هفته اگر شرایط کنترل نشود، این محدودیت تمدید خواهد شد؛ همچنین در مرزها باید شرایطی ایجاد شود تا امکان تست سریع از مسافران فراهم خواهد شد.

سلیمانی دشتکی: ممنوعیت تردد روزانه از ساعت 21 تا 4 با قدرت ادامه پیدا می کند و در شهرستان های قرمز اصناف، ادارات و دیگر دستگاه ها برابر با محدودیت ها و دستورالعمل های مشخص شده فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در این شهرستان ها تعطیلی بازار، اصناف و دست فروشان به جز گروه یک شغلی به طور کامل انجام می شود و کارخانجات و کارگاه های تولیدی با یک سوم ظرفیت فعال خواهند بود؛ همچنین ادارات و دستگاه ها نیز به جز دستگاه های ضروری و خدمات رسان حداکثر با یک سوم فعالیت می کنند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: کارکنان دارای بیماری های زمینه ای، زنان باردار و افراد مسن حتماً در دورکاری باشند و همه نهادها، دستگاه ها و بخش خصوصی موظف هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای خوزستان بسته می شوند/با غربالگری حلقه انتشار کرونا می شکند

مرزهای خوزستان بسته می شوند/با غربالگری حلقه انتشار کرونا می شکند