مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-19سياسي

ایجاد آزمایشگاه استاندارد مواد پتروشیمی در یزد ضروری است


به دنبال مطرح شدن مشکلات صنعت پتروشیمی و نبود آزمایشگاه تعیین ماهیت برای استانداردسازی این مواد در استان یزد، بر لزوم راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در این رابطه تاکید شد.

- ایسنا/یزد به دنبال مطرح شدن مشکلات صنعت پتروشیمی و نبود آزمایشگاه تعیین ماهیت برای استانداردسازی این مواد در استان یزد، بر لزوم راه اندازی آزمایشگاه تخصصی در این رابطه تاکید شد.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که روز گذشته در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، با بیان این که دستگاه های متعددی مانند استاندارد، گمرک، قاچاق کالا، دادگاه و تعزیرات در بحث هیدروکربن ها درگیر هستند، اظهار کرد: با نظر مثبت استاندارد یزد باید آزمایشگاهی در این باره راه اندازی شود.

وی فرایند طولانی استانداردسازی برای صنایع یزد را تاسف بار خواند و گفت: در حالی ارزآوری و صادرات نفت در شرایط تحریم برای ما اهمیت زیادی دارد که این صنعت تاکنون در این باره موفق نبوده است لذا باید مشکلات آن را رفع کرد.

وی توجه به این مهم در سند هفتم توسعه را ضروری خواند و گفت: باید واحدهای هیدروکربنی فرایندهای استانداردسازی آسانی داشته باشند که با ایجاد آزمایشگاه و کوتاه کردن این مسیر تا رسیدن به تهران، راهکار این مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آزمایشگاه استاندارد مواد پتروشیمی در یزد ضروری است

ایجاد آزمایشگاه استاندارد مواد پتروشیمی در یزد ضروری است