مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 14:402021-02-19سياسي

پورمحمدی: نظر شورای وحدت روی رییسی است


مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر آقای رییسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما باید در ابتدا برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنیم؛ گفت: مردم باید با مشارکت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند و بعد هنر ما باید این باشد که افراد اصلح را معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به فعالیت های انتخاباتی احزاب و گروه های مختلف گفت: ما باید در ابتدا برای مشارکت گسترده مردم تلاش کنیم، مسلما مقام معظم رهبری هم به مشارکت پایین راضی نیستند و بارها بر حضور گسترده در انتخابات تاکید کرده اند.

وی افزود: مردم باید در یک فضای شفاف و با مشارکت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند و بعد هنر ما باید این باشد که افراد خوب و اصلح را معرفی کنیم.

پورمحمدی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: من قبلا گفتم که نوع نگاه لیبرالی، امنیتی، نظامی و پدرسالانه هیچ کدام مطلوب ما نیست، منظور ما نوع این نگاه در مدیریت است ولی نگفتیم اگر کسی نظامی است یا سابقه قضایی دارد نباید کاندید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: نظر شورای وحدت روی رییسی است

پورمحمدی: نظر شورای وحدت روی رییسی است