مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-19سياسي

وعده های بی حاصل مسؤولان/مشکل آب شرب دیشموک همچنان ادامه دارد


امام جمعه دیشموک نبود آب شرب سالم را یکی از مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: نگرانی های مردم از عدم توجه مدیرعامل آب استان و پاسخگو نبودن مسؤولان مربوطه درد مردم را چند برابر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در پیام نماز جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در سخنرانی مجازی به مناسبت قیام 29 بهمن مردم تبریز در مورد انتخابات ریاست جمهوری فرمودند انتخابات  پرشور و انتخاب اصلح؛ علاج دردهای مزمن کشور است.

امام جمعه دیشموک در ادامه افزود: انتخابات یک فرصت، یک امکان و یک ذخیره و یک افتخار مهم برای کشور است.

دشمن می خواهد این فرصت را تبدیل به تهدید کند مشارکت حداقلی راهبرد او برای تهدیدسازی از این فرصت است انتخابات پرشور و انتخاب درست راه مقابله با این تهدید دشمن است الحمدلله مردم ما در طول این 42سال همیشه بیداری و زمانشناسی خود را ثابت کردند یقینا در انتخابات آینده با حضور پررنگ خودشان در انتخابات و انتخاب اصلح برای روی کار آمدن دولت جوان انقلابی نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند.

  خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: نکته ای در مورد برجام 12آذرماه 1399 بود که مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی حاصل مسؤولان/مشکل آب شرب دیشموک همچنان ادامه دارد

وعده های بی حاصل مسؤولان/مشکل آب شرب دیشموک همچنان ادامه دارد