مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-19سياسي

مسؤولان در عمل پیرو ولایت حضرت علی (ع) باشند


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه برخی در بیان اعلام می کنند که پیرو حضرت علی (ع) هستند، گفت: مسؤولانی که آشنایان خود را به سرکار دولتی می برند و یا در خصوص مقابله با فساد سکوت می کنند نمی توانند مدعی باشند که پیرو راه حضرت علی (ع) هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به احادیثی در خصوص حقوقی که فرزندان به گردن پدر و مادر خود دارند، گفت: نامگذاری فرزندان از جمله این حقوقی است که باید به درستی رعایت شود؛ امروز انتخاب نام نیکو برای فرزندان کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اثر (ع)، ضمن اشاره به خصوصیات اخلاق امام اول شیعیان، بیان کرد: تمسک به ولایت حضرت علی (ع) باید درست باشد، به معنی واقعی باید ولایت این حضرت را داشته باشد و پیرو فرامین ایشان باشیم.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه هر شخصی به اندازه جایگاه خود باید در راستای اطاعت از فرامین حضرت علی (ع) اقدام کند، ادامه داد: در حال حاضر عده ای از مسؤولین در خصوص مقابله با مظاهر فساد و آلودگی هیچ اقدامی انجام نمی دهند و این خلاف پیروی از ولایت حضرت علی (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان در عمل پیرو ولایت حضرت علی (ع) باشند

مسؤولان در عمل پیرو ولایت حضرت علی (ع) باشند