مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-19سياسي

سارقان مسلح در چهارسو بازار سمنان قصاص شوند


امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان و شاهرود گفت: این سارقان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و از مراجع قضایی خواستار قصاص آنان در چهارسو بازار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی سمنان با اشاره به عملکرد به موقع و هوشمندانه پلیس در حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان و شاهرود و دستگیری سارقان اظهار داشت: از مراجع قضایی خواستار برگزاری قصاص در چهارسو بازار سمنان هستیم.

وی تأمین امنیت را از جمله مهم ترین رسالت های ناجا برشمرد و افزود: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سال آینده تقویت روحیه مطالبه گری در جوانان به عنوان یک ضرورت در جامعه امروز احساس می شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایجاد تشکیلات مصوب و قانونی برای مطالبه گری در حوزه انتخابات سال آتی در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: جوانان باید با روحیه مطالبه گری به دور از هر گونه شایعه سازی و در چهارچوب قانونی فعالیت کنند.

عبدوس در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد یأس و نا امیدی و نا کار آمد جلوه دادن نظام در دصدد کاهش مشارکت مردم در صحنه های ملی و انقلابی است، گفت: امروز مردم هوشمندانه به صحنه می آیند زیرا با وجود تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح در چهارسو بازار سمنان قصاص شوند

سارقان مسلح در چهارسو بازار سمنان قصاص شوند