مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-19سياسي

امروز در ابعاد مختلف زندگی به سیره امام علی(ع) احتیاج داریم


امام جمعه موقت بیرجند بندگی خداوند، رسیدگی به محرومان و مظلومان، مبارزه با ظالمان و اجرای عدالت را از مهم ترین ویژگی های امام علی (ع) برشمرد و گفت: - به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بیرجند اظهار داشت: کشور ما در 42 سال گذشته، انتخابات زیادی را پشت سر گذاشته که همواره با حضور مردم همیشه در صحنه ایران، با موفقیت برگزار و توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی  افزود: ملت ایران در انتخابات 1400 نیز با حضور گسترده و یکپارچه خود در پای صندوق های رأی، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران خواهند زد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فضیلت های ماه رجب، بر بهره گیری هر چه بیشتر از آن تأکید کرد و گفت: یکی از بهترین ایام ماه رجب، میلاد حضرت علی (ع) است که با توجه به ویژگی های این امام همام باید از سیره ی وی در زندگی الگو بگیریم.

مشرفی بندگی خداوند، رسیدگی به محرومان و مظلومان، مبارزه با ظالمان و اجرای عدالت را از مهم ترین ویژگی های امام علی (ع) برشمرد و اضافه کرد: مولای مومنان علی بن ابی طالب(ع) است و امروز احتیاج مبرم داریم در ابعاد مختلف زندگی از سیره امام علی(ع) بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در ابعاد مختلف زندگی به سیره امام علی(ع) احتیاج داریم

امروز در ابعاد مختلف زندگی به سیره امام علی(ع) احتیاج داریم