مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-19سياسي

همایش ملی پیامدهای فقر فرهنگی در اراک برگزار می شود


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی(ع) در دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام ایمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هر ساله در استان مرکزی بنا به ضرورت های موجود اجتماعی و سیاسی در دانشگاه های استان همایشی با محوریت اندیشکده امام خمینی(ره) وابسته به نهاد مقام معظم رهبری برگزار می شود.

  وی خاطر نشان کرد: این همایش باعث جلب نظر صاحب نظران و اندیشمندان به موضوعات دارای اهمیت در جامعه می شود.

  نایب رییس همایش ملی فرهنگ فقر در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با بیان اینکه این همایش پنجمین همایش برگزار شده از سوی اندیشکده امام(ره) با اجرای دانشگاه آزاد اسلامی اراک  می باشد یادآور شد:همایش ملی فرهنگ فقر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و هم اندیشی نخبگان کشور درخصوص حل معضلات اجتماعی، ششم اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار می شود.

  ایمانی مقدم از حضور آیت الله کاظم صدیقی، رییس بنیاد بین المللی غدیر به عنوان سخنران ویژه همایش خبر داد و تأکید کرد: تا کنون 60 مقاله به دبیرخانه  همایش ملی فرهنگ فقر رسیده و در حال داوری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی پیامدهای فقر فرهنگی در اراک برگزار می شود

همایش ملی پیامدهای فقر فرهنگی در اراک برگزار می شود