مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-19سياسي

اصلاح ساختار بودجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب


در سال های پایانی دولت دوازدهم تأکیدات رهبر انقلاب بر موضوع بودجه بیشتر شد و حتی مرتباً از واژه «اصلاح ساختار بودجه» استفاده کردند و ذیل بودجه سال 98 مرقوم فرمودند این بودجه هیچ تناسبی با شرایط جنگ اقتصادی ندارد و قطعاً باید اصلاح ساختار انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی به اصلاح ساختار بودجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

متن یادداشت مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی درباره اصلاح ساختار بودجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است: کشور ما سال هاست با مشکلات برنامه ریزی شده جاری خواهد شد و کمک می کند اصلاح ساختار بودجه در یک برنامه 4 ساله به نتیجه برسد.

به طوری که در طول مجلس یازدهم هر سال درصدهایی از اصلاح ساختار بودجه در لایحه بودجه سالانه لحاظ و حداقل 25 درصد اصلاحات در بودجه 1400 اعمال شود.

علاوه بر این، موارد متعددی هم در قالب یک بستر سیاستی ارائه خواهد شد.

چرا که اصلاح ساختار پیچیده بودجه را نمی توان در طول یک سال انجام داد و این حرکت بنیادین، فراتر از ورود به جداول و ردیف ها و کم و زیاد کردن منابع و مصارف است و مجلس در نظر دارد یکسری برنامه ها و اصلاحات ساختاری اساسی هم در برنامه هفتم توسعه ایجاد کند که جز اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار بودجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب

اصلاح ساختار بودجه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب