مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-19سياسي

انتخابات پرشور و آگاهانه باشد/لزوم مشارکت دستگاه ها در رزمایش1465


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: رزمایش 1465 منجر به حمایت از تمامی ایتام استان خواهد شد و تمامی متولیان باید در این عرصه حضور داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید نسبت به مسائل مختلف اجتماعی حساسیت بیشتری داشته باشیم و در تصمیم گیری ها باید علاوه بر اینکه اهداف و منافع کشور مدنظر است، دستورات شرعی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دستگاه های متولی در حوزه حمایت از محرومان باید در رزمایش 1465 حضور پرشوری داشته باشند و مقرر شده تا 14 هزار و 650 بسته معیشتی در میان ایتام استان توزیع شود.

امام جمعه شیراز یادآور شد: کمیته امداد علاوه بر اینکه مقرر شده 2 هزار سری جهیزیه برای خانواده های ایتام تأمین کند، نسبت به ایجاد یک هزار و 465 شغل جدید نیز اقدام کند ضمن اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مکلف به ایجاد یک هزار و 465 اشغال جدید در فارس شده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه تحت تأثیر ظلم قرار نمی گیرند، در خصوص برجام تاکید کرد: طرف های مذاکره با ایران اگر طی چهار روز آینده می خواهند به برجام برگردند این خیال خام را از ذهن خود خارج کنند که اگر برجام از بین برود، ایران مستأصل نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور و آگاهانه باشد/لزوم مشارکت دستگاه ها در رزمایش1465

انتخابات پرشور و آگاهانه باشد/لزوم مشارکت دستگاه ها در رزمایش1465