مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-19سياسي

امریکا تمام تحریم ها را لغو کند


سیاست قطعی ایران در مسئله برجام این است که آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر اقتدا به امیرالمومنین در حکمرانی و شیوه حکومت داری را لازمه یک حکومت عادلانه و اسلامی دانست و گفت : رابطه با مردم , رعایت امانت در بحث بیت المال  , حفظ اسلام و را ببینید، ناسپاس نباشید، پژواک بی بی سی و سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل نباشید.

  امام جمعه ساوه در بخش دیگری از صحبت های خود به مصوبه راهبردی مجلس شورای اسلامی در توقف اجرای داوطلبانه پروتکل های الحاقی اشاره کرد و گفت : تعهداتی را که داوطلبانه بر خودمانی الزامی کردیم و این دیپلماسی باعث گستاخی آمریکا و اروپا شد، و برجام را به خسارت محض و باغ بی میوه برای ما تبدیل کرد، لغو می کنیم تا اینکه آمریکا و اروپا تحریم ها را لغو کنند.

مگر برجام برای لغو تحریم ها نبود چرا بعد از 6 سال باید از تعهد ابتدایی خود اینگونه خودداری کنند؟! وی اضافه کرد : سانتریفیوژها را جمع کردیم و صنعت هسته ای را تا حد نازل تعطیل کردیم تا تحریم ها برداشته شود، معیشت مردم اصلاح شود اما نه این و نه آن ؟! پس تنها راه تعهدات برجامی ما برداشته شدن تمام تحریم ها در عمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا تمام تحریم ها را لغو کند

امریکا تمام تحریم ها را لغو کند