مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-19سياسي

روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته ای ایران است


امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته ای ایران است، گفت: همه مسؤولان در همه سطوح موظفند طبق نقشه ای که رهبر انقلاب ترسیم و تاکید کردند عمل کنند و یکصدا بر همین مسیر پیش بروند و شنیدن هر صدایی غیر از صدای ولایت از هیچ .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: خمیر مایه تقوی دو اصل مبدأ و معاد است.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه همه ماه های سال، پرتوی از قدرت جهان آفرین است، امّا سه ماه رجب، شعبان و رمضان، دارای امتیاز و برجستگی ویژه ای هستند از این رو تکریم کنندگان ماه رجب شامل روزه، استغفار و کمک کنندگان به نیازمندان جایگاه ویژه ای در روز قیامت دارند.

وی به دیدار مردم قهرمان تبریز با مقام معظم رهبری طبق روال هرساله، اشاره کرد و گفت: این دیدار که در حال و هوای کرونایی با مقام معظم رهبری امسال هم انجام گرفت سخنان امام خامنه ای در این دیدار مثل همیشه نکات مهمی داشت که باید مد نظر قرار گیرد.

موسوی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایش معظم له، ما حرف و وعده خوب، زیاد شنیده ایم که در عمل، آن حرف ها و وعده ها نقض شده، حرف فایده ندارد، وعده فایده ندارد؛ این دفعه عمل؛ عمل از طرف مقابل را بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته ای ایران است

روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته ای ایران است