مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-19بين الملل

تکرار ادعاهای مقامات انگلیس درباره پایبندی ایران به برجام


یک مقام وزارت امور خارجه انگلیس با ادعای عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای، گفت که این کشورهای غربی نیستند که باید از این عدم پایبندی چشم پوشی کنند، - یک مقام وزارت امور خارجه انگلیس با ادعای عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای، گفت که این کشورهای غربی نیستند که باید از این عدم پایبندی چشم پوشی کنند، بلکه ایران باید به پایبندی به توافق بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جیمز کلِوِرلی مقام وزارت امور خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا روز جمعه در گفت و گو با شبکه بی بی سی با ادعای این که ایران به توافق هسته ای پایبند نیست، گفت: فکر نمی کنم که ما باید سیگنالی مبنی بر این بفرستیم که قصد داریم از این عدم پایبندی چشم پوشی کنیم.

او افزود: این به ایران بستگی دارد، آن ها هستند که شروط برجام را نقض می کنند، آن ها هستند که می توانند کاری در این باره انجام دهند و باید به پایبندی به توافق بازگردند.

اظهارات این مقام وزارت امور خارجه انگلیس در حالی مطرح می شود که ایران در یک سال و نیم گذشته، در پی خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای در سال 2018 که با بازگردانی تحریم های پیشین و اعمال تحریم های جدید علیه ایران همراه بود و بدعهدی کشورهای اروپایی در عمل به تعهداتشان مبنی بر پیدا کردن راهکاری عمل گرایانه برای عادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعاهای مقامات انگلیس درباره پایبندی ایران به برجام

تکرار ادعاهای مقامات انگلیس درباره پایبندی ایران به برجام